30 december 2012

ASK LOUISE SVAR


Nu vil jeg besvare de spørgsmål, som i har skrevet til min første Ask Louise.

Din(e) yndlings film? Jeg har ikke rigtig nogle yndlings film. Men hvis jeg skulle vælge en film, som jeg har set fornyligt, som jeg rigtig godt kan lide. Så må det helt klart være Ted. Jeg har set filmen 3-4 gange, og jeg synes, at den er lige sjov hver gang. Så det er helt klart en film, som jeg vil anbefale jer alle sammen, at se. 
Din(e) yndlings tegnefilm? Det må være Svampebob firkant. Jeg elsker den tegneserie. Han er så sjov og underholdende. Men hvis det skulle være en film, så skulle det nok være Find Nemo. Den film er sød, men også rigtig sjov.
Din(e) yndlings tv-serie(r)? Uden tvivl, Pretty Little Liars. Den serie er bare fantastisk. Jeg glæder mig rigtig meget til, at der kommer nye afsnit her i januar.
Dine yndlings skuespillere? Yndlings skuespillere ved jeg ikke. Der tror jeg ikke rigtig, at jeg har nogle.

Hvordan lærte dig og din kæreste hinanden at kende? Vi startede begge to på handelsskolen i 2008. I starten var alle 3 klasser afsted på en ryste-sammen tur. Efter den tur snakkede vi rigtig meget sammen, og vi blev rigtig gode venner. Og det ene førte til det andet, og vi blev kærester. Og her efter 3 1/2 år er vi stadigvæk kærester. Jeg elsker min kæreste over alt på hele jorden. Jeg vil ikke bytte ham væk for noget andet i verden.
Hvordan begyndte du at blogge? Det startede med, at jeg i starten af 2011, begyndte at læse nogle forskellige blogs. I starten kunne jeg ikke helt finde ud af, hvad jeg synes om det. Jeg synes både, at det var spændende og en smule underligt på samme tid. Efter noget tid blev jeg mere og mere interesseret. Jeg begyndte, at lege med tanken om, at selv oprette en blog. Det værste der kunne ske var, at der ikke var nogle der ville læse med. Men nu 1 1/2 år efter, sidder jeg med en blog der er vokset rigtig meget. Jeg har lært en hel masse, fået gode venskaber og fået de bedste læser.
Hvilken årstid er din favorit? Det må helt klart være vinter. Jeg elsker sne. Hvilke i også ved efterhånden. Her på det sidste, har det været en del indlæg omkring sne. Jeg elsker det. Dog hader jeg, når sneen begynder, at smelte og det bliver til sjap. Det er vådt og grimt. Øv øv.
Hvilken farve er din yndlings? Min yndlings farve(r) må nok være neutrale farver. De går til alting, og jeg synes, at det er utrolig smukke farver. Jeg kan også godt lide farver med knald på. Men jeg er nok mere til de neutrale farver, hvis det er tøj.

Hvad ville dit drømmejob være? Jeg ved virkelig ikke, hvad mit drømmejob er. Da jeg var lille, ville jeg rigtig gerne være frisør. Og jeg legede tit frisør med mine venner. Men nu hvor jeg er blevet ældre, har jeg simpelhen ingen anelse, om hvad mit drømmejob er.
Hvilken kendt person vil du gerne møde? Enrique Iglesias. Han er en rigtig flot mand, med en lækker krop. Også synger han også rigtig godt. 
Har du været til nogle koncerter - hvilke? For nogle år siden var jeg til en Westlife koncert med min moster. Men ellers har jeg været til "koncerter" på festivaler, som Langelands Festival og Skive Festival. Den sidste jeg var til, var med KATO på Skive Festival. Det var en rigtig fedt oplevelse, og ham vil jeg helt sikkert gerne opleve igen.
Hvor mange par sko ejer du? Et klassisk pige spørgsmål, hehe. Hvis i spørger min kæreste, så ejer jeg aaaaalt for mange sko. Men ifølge mig selv, så har jeg ikke nok. Jeg kan altid bruge nye sko. Men jeg har faktisk ikke talt på det. Men jeg tror nok, at det er omkring de 13-15 par sko.

Hvilke tøjbutikker shopper du helst i? For mig betyder det ikke, hvad der står på mærket i tøjet. For mig betyder det mest, at tøjet er pænt og en god kvalitet, til en god pris. Men de butikker jeg shopper mest i, må nok være H&M, Vero Moda og Only.
Hvilke tre ting vil du aldrig undvære af materielle ting? Helt klart min iPhone 5, mit GHD glattejern, og den sidste ting må nok være min Macbook Pro.
Savner du at bo på Sjælland? Både og. Næsten hele min familie bor på Sjælland, og jeg ville ønske, at jeg kunne se dem noget mere. Men det er desværre dyrt. Jeg har heldigvis fået nogle rigtig gode venskaber og en skøn kæreste her i Jylland. Der har været nogle hårde år, og dem vil jeg nok aldrig glemme. Men jeg snakker stadigvæk med et par stykker fra min gamle klasse fra Sjælland.
Hvilken telefon har været den bedste du har haft? Helt klart min iPhone 5. Den er så utrolig lækker, og en rigtig god telefon. Men vi husker jo alle sammen Nokia 3310. Det var min aller første mobil, og det kunne tåle, at få nogle tæsk engang imellem. Men den blev desværre stjålet.

Det var svar på alle jeres spørgsmål. Tusind tak for alle spørgsmålene. Hvis i har flere spørgsmål, er i selvfølgelig altid velkommen til, at spørge. Kunne i lide denne slags indlæg? Er det noget, jeg skal fortsætte med? Måske lave et en gang hver anden måned? Hvad synes i? 

2 kommentarer:

  1. Jeg kan rigtig godt lide denne her slags indlæg, så dem må du gerne lave lidt flere af :-)

    Julie
    www.steendahl.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg rigtig glad for, at høre :-)
      Tusind tak.

      Slet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon