05 december 2012

New In - Boots

Mandag og igår var min kæreste og jeg nede i byen for, at kigge på nogle vinterstøvler på mig. Jeg havde fået min julegave af min mor på forskud, altså et tilskud til sko. Jeg var først på udkig efter et par Hunter gummistøvler. Da jeg så finder nogle i min størrelse, finder jeg så ud af, at min læg er for stor til, at kunne være i støvlen. Den strammede rigtig meget. Det blev jeg rigtig ked af, da jeg virkelig gerne ville have dem. Det var der desværre ikke noget, at gøre ved. Så vi gik derefter på udkig efter vinterstøvler. Vi var nok i omkring 10 butikker i alt i mandags. Dog var vi i nogle af dem flere gange. Vi fortsatte jagten igår, og jeg var så heldig, at finde disse skønne støvler til 599 i Havanna Shoes. Jeg var så lykkelig, at jeg endelig fandt nogle, jeg kunne lide og var til en ordenligt pris. Så nu kan mine fødder forblive tørre og varme. Så kom endelig med en masse sne, så bliver jeg glad .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon