04 december 2012

Let It Snow MORE

Alle 5 billeder er taget igår. De lyse er taget om morgenen, og de mørke er fra igår aftes. Jeg frygtede virkelig, at der næsten ingen sne ville komme. Men jeg tog heldigvis fejl! Natten til mandag, var jeg oppe og tage noget, at drikke. Der fandt jeg så ud af, at det sneede. Så jeg gik ind og fik en trøje på, og tog et tæppe omkring mig, og satte mig foran vinduet halv 1 om natten, og kiggede på, at sneen dalede ned fra himlen. Jeg ved ikke hvad det er, der er med mig. Men når det sner, bliver jeg ligesom en lille pige. Jeg bliver rigtig glad, og intet kan ødelægge mit humør. Det eneste jeg hader ved sne, er når det bliver til sjap og, at det er glat, når man køre i bil. Men ellers elsker jeg sne. For min skyld måtte der komme 2 meter, selvom det er højere end jeg. Jeg kan blive ved og ved, men jeg elsker altså sne. Så jeg må hellere stoppe mig selv igen. Men please, kom med noget mere sne til Aalborg!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon