18 november 2012

Spooning

Om søndagen er det altid rart, at ligge og putte i sengen med den man elsker. Det er den dag om ugen, hvor man har fri, og tid til, at nyde hinanden. Dette var uheldigvis ikke tilfældet for mig, da min kæreste skulle arbejde (shame on Aldi). Jeg faldt lige over dette billede på facebook. Jeg synes, at dette billede er rigtig sjovt. På billede står der, at for piger er det sødt, varmt og man falder i søvn med det samme, når man ligger i ske. Men drengen når ansigtet fuld af hår, en død arm og en pinlig stådreng. Jeg ved ihvertfald, at min kæreste brokker sig over, at han får mit hår i hovedet og at det kilder. Og efter lidt tid, så kan han ikke mørke sin arm, fordi at den sover. Brokker jeres kæreste sig også over dette? Eller er der andre ting, han klager over? 

Husk at putte med den i holder af

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon