25 november 2012

Mandags træthed

Billedet er taget mandag morgen, lige inden, jeg kørte afsted.


Idag får vi besøg af mine svigerforældre. Vi skal spise frokost et sted inde i byen. Hvor ved vi ikke endnu. Senere tager min svigermor og jeg ud og kigger i IKEA. Jeg synes, at det er rigtig rart, at få besøg "hjemmefra". Vi ser desværre ikke mine svigerforældre så ofte mere, efter at vi er flyttet til Aalborg, da der er lidt længere. Da vi boede i vores gamle lejlighed i Skive, havde vi 5 minutters gåafstand hen til dem. Det var dog for tæt på hinanden. Man bliver vel aldrig helt tilfreds? De har også vores julepynt med, så det skal jeg nok have hængt op i eftermiddag, når de er taget hjem. Så kan julen ramme vores lille hjem her i Aalborg. Når vi kigger ud af vores stuevindue, kan vi se, at mange ovre på den anden side af gaden har pyntet fint op i deres lejligheder. Så jeg glæder mig til, at få pyntet lejligheden fint op til jul. Har i pyntet op hjemme ved jer?

1 kommentar:

  1. Hyggeligt. Jeg holder ikke jul, så der er ikke pyntet op hjemme ved mig :)

    Jeg har gang i en give-away. Kig forbi
    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon