12 november 2012

E.l.f Cosmetic wishes

Hvis i ikke kender til E.l.f, så synes jeg helt klart, at i skal tjekke deres hjemmeside ud. E.l.f står for Eyes, Lips, Face. Man kan købe makeup i god kvalitet til SU venlige priser. Man kan få makeup helt ned til 13-14 kr. Jeg har bestilt derfra 3-4 gange. I starten var jeg meget skeptisk omkring, at priserne var så lave, og om produkterne nu var gode nok. Men igen, til så lav en pris, så gør det ikke så meget, hvis produktet ikke er godt. Men jeg blev positivt overrasket! Derfor vil jeg anbefale jer, at tjekke siden ud. Dette er mine ønsker fra E.l.f, og priser er ca. priser. I kan komme ind på siden, ved at klikke her.

2 kommentarer:

  1. jeg synes dog det er nederen at de har sat deres priser ret meget op.. selvom de stadig er su venlige :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Så voldsomt synes jeg nu heller ikke, at priserne er blevet :-)

      Slet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon