09 oktober 2012

Min egen lille pyllermås

I disse dage ligger min kæreste på langs på sofaen. Han er gået hen og blevet syg, og er en rigtig pyllermås, når han er syg. Men det lyder nu meget sjovt, når han pylre sådan. Det ved han også godt, at jeg synes. De sidste par dage og idag, har jeg været en rigtig sød og omsorgsfuld kæreste, og har rendt efter diverse ting og mad til ham, som han nu gerne vil have. Man har altid andre behov, når man er syg. Og det er ikke noget bedre end, at få det man rigtig godt kan lide, når man har syg. Det er det gode ved, at være syg.

Jeg kan selv mærke, at jeg om morgenen er lidt snottet, ondt i halsen og i mine øre. Når jeg har ondt i halsen, så har jeg altid ondt i mine øre. Det er rigtig træls. Jeg håber virkelig ikke, at jeg går hen og bliver syg. Det 5 ugers vejledningskursus jeg er på ved kommunen er rigtig spændende og inspirerende. Så jeg vil helst ikke blive syge, og gå glip af noget. 

Jeg håber, at i alle sammen er raske, og ikke bliver ramt af sygdom.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon