06 september 2012

Wednesday News




Som skrevet tidligere har jeg været inde i byen idag, med min søde veninde. Vi fik kigget en masse butikker, og hygget os rigtig meget. Jeg fik købt et super fedt dødningehoved armbånd fra Gina Tricot, et sort halstørklæde med lidt glimmer i og en lipgloss fra H&M, ny foundation og den nye BB Cream fra Garnier, som jeg glæder mig rigtig meget til, at prøve. Jeg har den "gamle", men den nye skulle være anti shine, så det ser jeg frem til, at prøve. En anmeldelse vil nok også komme på bloggen og jeg vil også sammeligne den med den første. Der kom også en ny makeup pensel med hjem fra Matas eget mærke M. Cosmetics, og en neglefil jeg ikke fik taget billede. Jeg er rigtig glad for de ting, som jeg fik købt. Især det nye armbånd!

2 kommentarer:

  1. Lækre køb! ;) Ser frem til anmeldelsen af BB Cream! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også selv godt tilfreds med mine køb ;-)

      Slet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon