10 august 2012

Your questions - My answers

Først vil jeg takke alle mine søde læser, som er rigtig aktive og kommentere, og læser bloggen. Det betyder rigtig meget for mig! Jeg har set, at der er kommet en del nye læser til her på det sidste. Derfor har jeg tænkt på, at jeg synes, at det var ved, at være tid til en ny spørgerunde, men ikke en helt almindelig spørgerunde. I er velkommen til, at stille spørgsmål omkring alt, men også lidt en this or that spørgerunde. Alså coke cola eller pepsi, computer eller mobil, osv. I må meget gerne stille flere end et spørgsmål. På søndag vil jeg besvare jeres spørgmål i et nyt indlæg. Jeg glæder mig til, at se hvor "kreative" i er med spørgsmålene.

4 kommentarer:

  1. Storbys ferie eller sol og strand?

    SvarSlet
  2. Ynglings sted? Land?
    Ynglings blog?
    Hvad vil du gerne lave senere? Uddannelse og jobmæssigt?

    SvarSlet
  3. Hvilke blogs er du mest til, altså fashion, beauty blog osv?(:

    xoxo
    /ceciliehansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon