26 august 2012

Nr. 5 og Nr. 5

Her sidste weekend er jeg blevet tagget i en blogleg, som hedder "nr. 5 og nr. 5# af smukke Maja, som står bag denne fine blog.

Reglerne lyder således: 
♥ Find din mappe med billeder på computeren 
♥ Vælg mappe nr. 5 
♥ I denne mappe finder du billede nr. 5 
♥ Upload billedet på din blog med en beskrivelse dertil 
♥ Tag 5 andre bloggere til at være med i legen 


Mappe nummer 5 på min computer hedder familie, og det femte billede i den mappe er dette billede af min lillebror, hvor han er 6 måneder gammel. Den dag dette billede blev taget var en varm dag i maj måned i år 2008. Vi sad udenfor og nød det dejlige vejr. Jeg kan slette ikke forstå, at min lillebror fylder 5 til november. Det er ikke til, at forstå! Tiden er gået utrolig hurtigt. Men en skøn tid!

De 5 andre bloggere jeg tagger er:
✭ Katrine ✭ Tiiner ✭ Rikke ✭ Tina  Kamilla ✭

1 kommentar:

  1. Det var så lidt. Den er nok lige smuttede, jeg kunne nemlig ikke huske, at du havde lavet den! :-)
    Knus til dig også :-)

    SvarSlet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon