06 juli 2012

Random and funny facts

1. Jeg elsker at se Disney Channel, og ser det helst så meget som muligt.
2. Jeg har en stor afhængighed af ostedip fra Aldi og Rema 1000.
3. Da jeg var lille havde jeg en stor drøm om, at åbne min egen frisør, og legede ofte frisør med mine veninder.
4. Jeg er dårligt til, at spare penge sammen.
5. Siden jeg var lille har jeg altid lavet regnbueis til softice.
6. Da jeg var lille kaldte jeg det sofis.
7. Jeg er neglebider, men vil gerne holde op. Dog er det rigtig svært.
8. Jeg knuser altid bolcher.
9. Jeg kommer oprindelig fra Sjælland.
10. Jeg har gået på 2 forskellige folkeskoler. En på Sjælland og en i Jylland.
11. Jeg hader fisk. Men elsker karrysild, makrel og tun på dåse.
12. Mit ene øjenbryn vokser hurtigere end det andet. 
13. Min oprindelige hårfarve er leverpostej farvet....
14. Jeg kan ikke lide gyserfilm, så har altid hænderne foran øjene, når der sker noget uhyggeligt.
15. Jeg er skilsmissebarn, og har været det i mange år.
16. Jeg drømmer om, at få et kirkebryllup, når jeg skal giftes.
17. Jeg elsker at synge. Men synger ufatteligt dårligt.
18. Jeg hader når jyder prøver, at efterabe min sjællandske accent.
19. Når jeg finder en ny sang, høre jeg den hele tiden på repeat. 
20. Da jeg var mindre elskede jeg, at se Lægens Bord.
21. Jeg er mest til de søde parfumer.
22. Jeg smider alt for tit min mobil og nøgler væk.
23. Jeg har siden jeg var mindre, fået at vide, at jeg smiler meget. Selvom jeg ikke gør det med vilje.
24. Jeg har haft ganebøjle og togskinner.
25. Jeg kan ikke lide, at ringe til folk jeg ikke kender. Min kæreste driller mig altid med det.
26. Engelsk har jeg altid været en klovn til.
27. Jeg ville ønske, at jeg var god til, at tegne og var mere kreativ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon