19 juli 2012


Jeg har været nede til samtale med en fra kommunen, om jeg skulle ud i aktivere, nu hvor jeg er på kontanthjælp denne måned. Jeg fik et utrolig rart svar idag. At jeg slipper for det! Nu kan jeg bare slappe helt af og nyde resten af denne måned. Fordi jeg ved, at når jeg starter i lære, så bliver der ikke lige så meget tid til, at slappe af i. Derfor vil jeg nyde min ferie. Dog ved jeg endnu ikke, hvad jeg skal lave. Men et eller andet finder jeg nok på. Min kæreste har desværre ikke ferie. Men de dage han har fri, vil jeg nyde med ham. Og de dage han arbejder, have en lækker middag klar til, at han kommer hjem. Jeg kender desværre ikke rigtig nogle i Aalborg, andet end min kærestes kammerater og hans kusine. Så det er svært, at gå ud og lave noget med nogle veninder. Det savner jeg rigtig meget. Men jeg er også glad for, at vi flyttede. En stor, men god forandring i mit liv. Hvad skal i resten af ferien, hvis i selvfølgelig har ferie?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon