07 juli 2012

Jamaica Me Crazy


I aften skal vi til Frederikshavn, og til fødselsdag/studenterfest ved min kærestes kusine. Derfor synes jeg, at mine negle skulle have lidt farve på. Jeg valgte en af mine Essie neglelak der hedder Jamaica Me Crazy. En rigtig flot mørk lyserød og lidt glimmer i. Her om lidt vil jeg gå i bad, og gøre mig klar. Min kæreste kommer hjem omkring kl.16:15, også skal vi lige have sat de aller sidste ting på plads. Også er vi færdige i lejligheden. Så imorgen står den på ren afslapning. Hvilke jeg ser meget frem til. Jeg har lavet en masse i den her uge, og det har jeg også kunne mærke på min krop. Nu vil jeg slutte af, og komme videre i dagens tekst. Måske ses vi senere? Who knows? God lørdag til jer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon