20 juni 2012

*LUKKET* - Give Away - Essie

Sommer er ved at være ovre os, igen. Derfor synes jeg, at i søde læser skulle forkæles.
Jeg har derfor valgt, at afholde en give away, hvor i kan give 2 valgfri Essie neglelak.
De i kan vælge imellem, kan i finde lige herDet i skal gøre for, at deltage er, at i skal
skrive jeres navn og email i kommentarfeltet og hvilke to lakker i kunne tænke jer (1 lod).

I har mulighed for, at optjene flere lodder. Dette gør du ved, at følge bloggens facebook side
her (1 lod) og/eller følge bloggen på bloglovin' her (1 lod). Så i kan i alt optjene 3 lodder.
Vinderen vil blive fundet d. 30 juli og vil blive kontaktet på mail.

15 kommentarer:

  1. Helena Lindvig helenalindvig@hotmail.com
    Vil gerne vinde farverne Marsmellow & A Cut Above :) Har også tjent 3 lodder <3

    SvarSlet
  2. Nicoline Grandjean Johnsen
    Nicolineg@hotmail.com
    Har 3 lodder. <3
    Vil gerne vinde; "Rock Candy" & "Cocktail Bling" :-)

    SvarSlet
  3. Michelle Wellendorph jensen
    - Lilleorm@hotmail.com
    har 1 lod tror jeg(:

    - Vil gerne vinde "pearly White & to buy or not to buy"

    SvarSlet
  4. Karen Boisen
    hiphoppigen3@hotmail.com
    Jeg har 3 lodder og jeg kunne godt tænke mig farverne
    east hampton cottage og mint candy apple

    SvarSlet
  5. 3 lodder ;-)

    Playdate + A cut above <3

    Katrine

    SvarSlet
  6. Jeg er med på 2 lodder, og kunne godt tænke mig disse to; Rock Candy og playdate.

    millamusen@jubii.dk

    SvarSlet
  7. Heidi :)
    Du er selvfølgelig i forvejen en af mine blogs som jeg følger.
    Kunne godt tænke mig; pearly white og turquoise :)

    hadde_musen@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Cecilie Hansen
    ceciliebhansen-blog@hotmail.com

    3 lodder. <3

    1. Pearly white
    2. Hot coco

    SvarSlet
  9. Victoria C.
    missov@live.dk

    Jeg deltager med 3 lodder og vil gerne have: "Guchi Muchi Puchi" og "Mint Candy Apple" :)

    SvarSlet
  10. Mille Cajar
    Millecajar@gmail.com

    Jeg deltager også med 3 lodder;)
    Og jeg vil gerne have 'Fear and desire' og 'Bikini so teeny'

    SvarSlet
  11. nhung1996@hotmail.com

    Jeg deltager med 2 lodder, og Pearly White og Mezmerized er mine favoritter :-)

    SvarSlet
  12. Uuuhh kan lige nå og være med! Hehe :D
    Er med på 3 lodder.

    Kunne godt tænke mig farverne:
    - Tart Deco
    - Adore A Ball

    Rikke Claudia
    prik@hotmail.dk
    http://believeinbutterflies.blogspot.dk/

    SvarSlet
  13. Det var da en lækker ting :D
    Heidi Nielsen
    heidi_onsdag@hotmail.com

    Kunne godt tænke mig:
    Au Natural og Bobbing for Baubles :D

    Tror jeg har to lodder hvis jeg har gjort det rigtigt :$

    SvarSlet
  14. Hej Louise.
    Jeg vil vildt gerne deltage.
    Jeg følger allerede din blog via faecbook, og nu også via bloglovin, så det må blive 3 lodder i alt :)
    Jeg kunne godt tænke mig farverne: As Gold As It Gets + Bobbing for Baubles.

    Håber snart vi ses igen <2

    SvarSlet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon