29 juni 2012

En ny start

Idag kom dagen endelig. Dagen hvor vi skulle flytte til Aalborg. Tiden har gået rigtig langsomt, men alligevel er de sidste par dage gået rigtig hurtige. Der har været mange ting, som skulle pakkes og gøres klar. Og oveni flytningen har vi skulle hjælpe min svigermor med, at gøre klar til, at min svoger skulle komme på studenterkørsel med hans klasse igår. Natten til idag har jeg næsten ikke sovet. Jeg tror, at jeg fik omkring 4 timer. Så jeg er godt smadret idag! Ikke nok med, at jeg ikke har sovet så meget, så vågnede jeg kl.5, og ikke kunne sove mere pga. det tordende og lynede meget!!

Det har været rigtig hårdt, at skulle flytte. Og især når det skulle op på anden sal. Vi havde heldigvis nogle stykker til, at hjælpe. Så det tog heldigvis ikke så lang tid, at bære op. De fleste ting er kommet på plads. Så de ting vi mangler er, at få hængt lamper op, og pakket de sidste kasser ud. Vi har selvfølgelig også andre ting, der skal hænges op. Men det er meget nemmere, at gøre, når alt står på sin nye plads.. Nu er jeg godt træt og brugt. Så jeg håber, at jeg kan sove hele natten. Imorgen tager jeg en tur i IKEA med min kærestes kusine, og får købt de sidste ting vi mangler! Jeg glæder mig til, at starte mit nye liv her i Aalborg. En nyt og frisk start på det hele! Det kan godt være, at det er noget værre vrøvl, at jeg har fået skrevet. Men jeg er også godt træt. Jeg tror, at jeg vil putte mig på sofaen og se en film. Håber i får en rigtig god weekend. Vi høres ved .

2 kommentarer:

  1. hvor dejligt, søde Louise! håber du fortsat vil være glad for dit 'nye' liv :-)
    og det er klart du er træt jo! at flytte er hårdt! :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg virkelig også! :o) Jeg ser meget frem til min fremtid i Aalborg :-)<3

      Slet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon