12 april 2012

L'oréal vs. Schwarzkopf

L'oréal Sublime Mousse vs. Schwarzkopf Perfect Mousse

De sidste to gange jeg har farvet mit hår, har jeg brugt disse to produkter. Første gang farvede jeg det med den fra Schwarzkopf. Og her for ca. 2 uger siden, farvede jeg det med den fra L'oréal. Jeg vil stille disse to op imod hinanden, og lave en slags anmeldelse af dem. Begge to er købt i farven mørkebrun.

Det bedste ved begge hårfarver er, at det er en mousse. Jeg havde aldrig prøvet, at bruge hårfarve som var en mousse før. Men fremover, når jeg selv skal farve mit hår, vil jeg helt klart vælge, at bruge mousse. Begge produkter lover, at de skulle være lige så nemme, at påføre som en shampoo. Og det passer! Aldrig før har det været så nemt, at farve mit eget hår. De er utrolig nemme, at påføre og massere ind i håret. Utrolig lækkert! Helt klart et plus til dem begge.

Et plus ved Schwarzkopf er helt klart, at det er uden ammoniak. Og at det ikke har en rigtig stærk lugt. Hvilke den fra L'oréal har. 

Schwarzkopf holdte ikke særlig længe, ihvertfald ikke i mit hår. Det holdte omkring 1½ uge, hvilke ikke er ok i følge mig. Efter behandlingen gjorde slet ikke håret blødt. Det blev nærmest tørret ud.

Den fra L'oréal holder sig stadigvæk utrolig flot. Det er ca. 2 uger siden, at jeg farvede det. Og det er stadigvæk lige så flot, og skinnende som da det lige var blevet farvet. Efterbehandlingen duftede rigtig dejlig, og gjorde håret lækker blødt. 

Prisen på L'oréal ligger på 119,95 kr. og Schwarzkopf 129,00 kr. 

Min favorit af disse to, er helt klart L'oréal Sublime Mousse. Den holder utrolig godt, gør håret utrolig lækkert og skinnende. 

Hvis jeg skulle give dem stjerner fra 1 til 5, ville jeg give Schwarzkopf stjerne og L'oréal 5 stjerner!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon