08 marts 2012

A Miracle

Den nye BB Cream - Miracle Skin Perfector fra Garnier, udføre virkelig mirakler. Aldrig har jeg prøvet noget så fantastisk! Jeg så cremen første gang i fjernsynet, og tænkte bare: det tror jeg ikke på, og den skal jeg ikke have. Men efter, at jeg så den alle steder nede i byen, så blev jeg nødtil, at give dette vidunder en chance. Og efter at have givet det en chance, vil jeg ikke undvære den! Det er en 5-i-1 creme, som går ind og "påvirker" 5 områder: den ensarter hudtonen, fugter, korrigerer, giver glød og har solfaktor 15 i. Den fåes i 2 nuancer, lys og mørk. Jeg har valgt, at købe den i lys, da jeg selvfølgelig har lys hud.

Den virker også rigtig godt, som en slags tinted moisturizer/foundation. Jeg har brugt den istedet for foundation, da den ikke er "tung", at have på. Den dækker mine urenheder bedre, end de foundations, som jeg har prøvet. Og jeg har efterhånden været igennem en del. Når jeg bruger cremen, starter jeg med, at fordele den i hele mit ansigt, og lade den trænge ind i et par minutter. Derefter tager jeg så pudder på, og jeg har en rigtig god dækning. Som holder utrolig længe!! En bytur hvor der bliver danset igennem, kan det holde til. Så det er bare perfekt!!

Jeg vil helt klart, anbefale den til alle jer piger. Jeg var meget skeptisk, men jeg er overbevist nu!!! Så gør jer selv den tjeneste, og køb den! I vil ikke fortryde det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon