31 marts 2012

De iPhones

Idag har jeg været på iPhone jagt, sammen med min mor og to brødre. Min mor har været træt af sin Nokia Lumia, næsten lige siden, at hun fik den. Jeg har flere gange prøvet, at fortælle hende, at iPhone er det bedste (selvfølgelig en smagssag). Og nu var hun besluttet på, at det var sådan en hun ville have. Det lykkes os, at finde en i Elgiganten. Så nu er min mor med på iPhone "moden", hihi. I aften vil jeg have farvet mit hår igen, da det er falmet en del, og få lavet nogle planlagte indlæg til jer, nu hvor jeg skal i sommerhus her på tirsdag til torsdag.
Jeg glæder mig meget til, at vi skal have aftensmad. Stegt flæsk og persillesovs, mmmh. Det er virkelig min livret. Hvad er jeres livret?

1 kommentar:

  1. Har mega mange livretter, kan ikke engang komme på en fordi der er så mange!

    Katrine blog

    SvarSlet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon