20 februar 2012

Turen til Sjælland

Hej søde læser! :-)

Så er jeg kommet helt hjem fra Sjælland. Eller jeg kom jo hjem igår, i lørdags. Men var så træt lørdag, og igår havde jeg en hel masse ting som skulle ordnes.

Jeg har haft en utrolig god tur, til Sjælland, hvor jeg besøgte min veninde og hendes kæreste. Jeg elsker virkelig, at tilbringe tid sammen med min veninde. Vi har rigtig hygget os!

Torsdag eftermiddag da jeg kom, sad vi og snakkede og slappede lidt af. Vi var hurtig lige ude og handle ind til aftensmad, som stod på hakkebøffer, gitter fritter (som jeg kalder dem) og pebersovs. Utrolig lækkert måltid, dog var pebersovsen meget stærk. Godt nok har jeg fået pebersovs før, men ikke så stærk!! Puha, den slog fandme hårdt!! Resten af aftenen hyggede vi os bare med, at snakke og se fjernsyn.

Fredag skulle både hende og hendes kæreste på arbejde, så jeg sov længe. Hendes kæreste havde tidligt fri, så han kom hjem og hentede mig, og derefter kørte vi hen og hentede min veninde på arbejdet. Vi var et smut inde i København kort. Da vi kom hjem, sad vi bare og snakkede og hygge med fjernsyn igen. Da min veninde havde fødselsdag lørdag, besluttede vi os for, at tage ud og spise fredag aften. Vi tog på Jensens Bøfhus, hvor jeg fik den lækreste bøf, og salatbar til. Jeg elsker virkelig Jensens Bøfhus. Resten af aftenen stod på, at se Biler 2, og bare slappe af.

Lørdag var en kort dag, vi stod alle op, og gjorde os klar, og derefter blev jeg kørt til toget. De dage er gået alt for hurtigt!!! Ville virkelig ønske, at jeg kunne blive der længere. Men desværre!!

På vej hjem fra Sjælland fortalte min mor, at hun havde købt en ny bluse til mig, hvilke jeg blev rigtig glad for. Den er så utrolig blød, og dejlig at have på. Og ikke nok med det, er den rigtig flot!! Jeg elsker virkelig, når min mor køber tøj til mig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon