01 december 2011

Nu skal det være

Jeg har i flere år, godt kunne tænke mig, at få lavet piercing i tungen. Men jeg er sådan en kylling! Jeg ved ikke hvorfor? Jeg er ikke som sådan bange for, at få den lavet. Det er mere om, det gør rigtig ondt bagefter, om jeg ikke kan spise og snakker virkelig underligt.. Igår kiggede jeg lidt videoer på youtube med det, og der var en der havde lavet en video omkring det. Hvad man skulle forvente, hvad man skulle gøre osv. Det fik mig til, at blive lidt mere rolig omkring det. Jeg burde egentlig ikke være sådan en piveskid. Jeg har fået lavet tatovering og 4 piercinger! :-). Så jeg skal bare lade være med, at pive!!!!

Men men men. Nu har jeg taget mig sammen, og har fået en tid idag kl.15:45 til, at få den lavet. Nu skal det være! :-). Jeg er lidt nervøs, og jeg glæder mig rigtig meget. Jeg skal have min veninde Sabine med. Det er nu rigtig rart, at have en med! :-)

Har i selv piercing i tungen? Hvordan oplevede i det osv.? :-)

1 kommentar:

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon