24 december 2011

Glædelig jul! ♥


Idag er det endelig juleaften. Dagen jeg har ventet længe på!!! Hvert år glæder jeg som et lille barn. Det er den dag på året, hvor man hygger sammen med sin familie. Men i år har jeg taget den beslutning, at holde jul med min kærestes familie. Vi skal til Frederikshavn og holde jul ved hans moster & onkel. Det bliver helt underligt ikke, at skulle holde jul med min egen familie. Jeg er vant til, at jeg er sammen med min mor det ene år, og det andet med min far. Nu har min kæreste og jeg også været sammen i ca. 2½ år, og har boet sammen i næsten 1 år. Så jeg synes, at vi skulle holde jul sammen!

Jeg håber, at i får en dejlig dag & aften, med dem i holder af og elsker. Glædelig jul, alle sammen! 

- knus herfra!!


** Dette indlæg er planlagt, da vi er på vej til Frederikshavn på dette tidspunkt.**

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon