14 december 2011

*Ding dong*


I kender det måske? Lyden af, at det ringer på døren. Den lyd vågnede jeg af i morges. Men da jeg kom ud til døren, var personen væk. Jeg tænkte: kan det mon være postmanden?. Jeg gik ned og kiggede i postkassen, efter den seddel, på pakken, hvis der var noget. Og jo, der lagde en fin lille seddel til mig om, at jeg havde fået en pakke!! Da jeg så kigger på afsender, kan jeg så se, at det er den Louis Vuttion pung, jeg har købt inde på trendsales. Jeg blev så glad, så glad. Men alligevel også sur på mig selv over, at jeg lagde og sov. Men det er der ikke noget, at gøre ved. Engang efter halv 4 (ca.) tager jeg over på posthuset, for at hente min pakke. Der står godt nok, at den først kan hentes fra imorgen. Men jeg plejer altid, at være heldig, og kan hente den samme dag! Uhhhhh, jeg glæder mig! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon