25 december 2011

1. juledag

Hej igen! :-)

Så er jeg kommet hjem fra Frederikshavn igen. Vi kom hjem for lidt over en time siden!

Jeg havde en rigtig hyggelig juleaften med min kærestes familie. Det var dog rigtig underligt, at jeg ikke skulle holde jul med min familie, og lidt svært. Det var lidt underligt, at sidde og åbne sine julegaver med en anden familie! Tror aldrig det bliver nemt.. Men en god dag og aften havde vi :-). Vil lige fortælle jer om, hvordan vores dag var! :-)

Vi startede med, at tage ned og spise morgenmad ved mine svigerforældre. Derefter kørte vi alle til Frederikshavn, og fik god frokost. Dagen gik med, at spille spil, hygge og selvfølgelig se det sidste afsnit af Ludvig & Julemanden. Der kom tog fra Ukraine, som min kærestes kusine har arbejdet med. De havde ikke haft råd til, at komme hjem og holde jul. Så hans moster havde tilbudt dem, at komme og holde jul med os. Det var nu meget hyggeligt :-).

Vi fik lækker julemad, og risalamande. De havde lavet flæskesteg til mig, da de altid kun får and i hans familie, og jeg ikke kan lide det. Så det var bare super dejligt. Bagefter danse vi om juletræet, og fik gaver. Der er mange gange, når man er så mange mennesker. De år jeg har holdt jul ved min morfar, har der var mange flere gaver, da vi tit er omkring 20 mennesker, og der er 4-5 små børn! ;-). Jeg har fået en masse lækre gaver, som jeg er utrolig glad for! :-) Jeg har besluttet, at jeg vil vise jer dem, når jeg har fået alle gaverne. Jeg mangler stadigvæk fra min far, faster og farmor.

Her i aften skal kæresten afsted i byen med hans kammerat, så de sidder og hygger sig sammen nu. Skal lege chaffør i nat, så må vi se, om jeg kan holde mig vågen til, at han engang vil hjem i nat. Hehe.

Imorgen skal vi hjem til min mor og hygge os, hvor min moster og kim kommer. Inden skal jeg et smut forbi Herning, og hente min lillebror og lillesøster der kommer med toget, fra København. Da de har holdt jul ved min far i år.

Jeg nyder disse dage i skøn selskab med min søde kæreste, og min familie. Der findes ikke noget bedre! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon