27 november 2011

Uønsket hårfarve

Første gang jeg prøvede dette produkt, lovede jeg jer, at jeg ville skrive en anmeldelse af det. Jeg har nu brugt det igen, for 2 ugers tid siden. Så denne gang vil jeg give jer det.

Colour B4 er et produkt, der fjerner uønsket farve i håret. Dog ikke hvis du har afbleget dit hår!! Produktet lugter rigtig grimt. Kan slet ikke beskrive, hvordan det lugter. Men ihvertfald ikke godt! Produktet gør hvad det lover. Det har ihvertfald gjort, det det skulle ved mig. Så jeg er 100 % tilfreds. Jeg kan helt klart anbefale jer det, hvis i har fortrudt, at i har farvet jeres hår.

De findes i to forskellige "slags". En almindelig og ekstra stærk. Den ekstra stærke er, hvis man f.eks. har farvet sit hår sort. Jeg brugt den almindelige, da jeg havde farvet mit hår mørkebrunt her for en lille måneds tid siden. Men den mørke farve havde jeg max en uge, inden jeg brugte Colour B4. Så det er måske derfor, at det virkede på mig med den almindelige. Men i skal huske, at læse vejledningen grundig igennem, og være sikre på, at i har forstået det hele rigtig. Så i ikke gør et eller andet forkert, og det ikke lykkes for jer! :-)

Så når man har brugt Colour B4, skulle man gerne ende med ens naturlige hårfarve. Det gjorde jeg ihvertfald begge gange.

Har i andre erfaringer med Colour B4? Hvis i har, så vil jeg gerne høre, jeres oplevelse af produktet. Gode som dårlige! ;-)

Jeg håber, at i kunne bruge det til noget.

Her får i lige et før og efter billede, så i kan se resultatet. 
P.S: Det er på tilbud i Føtex til 79,95 fra idag!

10 kommentarer:

  1. er det meget stærkt mod ens hår? altså ligesom afblegning?

    ellers lyder det jo som et mirakel middel! mit hår ender altid med at blive orange og sådan, når jeg prøver at få min normae hårfarve tilbage :-D

    SvarSlet
  2. jeg har os samme spørgsmål, om det er stærkere end almindelig hårfarve eller nogenlunde det samme? og hvordan ved man om det skal være den stærke eller ik?

    SvarSlet
  3. okay, jeg prøvede den i går .. de havde desvære kun den almindelige tilbage, og jeg har sort hår, så ville gerne ha' den der hed ekstra.. men mit hår er blevet sådan mellembrunt?! så det virker altså :-D

    jeg synes dog lugten var rigtig svært at få ud af håret :-D

    SvarSlet
  4. Zenia: Jeg syntes overhoved ikke, at det er lige så hårdt ved håret, som almindelig hårfarve. Den normale er lyserød/pink og den stærke er sølv.

    Malene: Det er jeg rigtig glad for, at høre. Jeg har nu ikke oplevet, at lugten var svær, at få ud! :-)

    SvarSlet
  5. Jeg har det i håret nu, og hold nu OP hvor det dog bare stinker! Puuhaa.. Bliver næsten helt dårlig.. Er godt nok spændt på resultatet!

    SvarSlet
  6. Så hvis nu man har afbleget sit hår, ville det så hjælpe med den ekstra stærke?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det virker ikke på afbleget hår. Når man afbleger, ødelægger man pigmenterne i håret. Så desværre :(

      Slet
  7. Jeg har farvet mit hår mørkebrunt i en del år nu.. Mon det ville virke på mit?

    SvarSlet
  8. Hej Louise. Prøver lige med et spørgsmål også. Jeg fik farvet mit hår for 14 Dage side, havde fra start leverpostej farvede udgroeninger og meget lyse spidser. Så fik jeg en frisør farve i så det nærmest blev rødt i udgroeningerne. Det duede bare slet ikke. Frisøren lavede så lyse striber. Men ligner da stadig en gulerod. Kunne b4 evt give mig leverpostejen tilbage? :-) det er da trods alt bedre end gulerod :-) :-)
    Mange hilsner Marianne

    SvarSlet
  9. hvad hvis man først har fået afbleget lyse striber i sit hår, og efter har fået det mørke brunt med rødt skær. bliver ens striber så en anden farve end lys. er bare bange for at jeg får normalt brunt hår med grimme røde, grønne eller gule :/<3

    SvarSlet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon