10 november 2011

Imorgen


Som tidligere nævnt, er min kæreste afsted på skole. Der er meget stille herhjemme, når han ikke er her. Jeg savner ham utrolig meget! Men jeg er så heldig, at jeg har min kat Mille. Vi hygger rigtig herhjemme, men vi savner ham rigtig meget! Jeg kan mærke på hende, at hun syntes det er mærkeligt, når han er væk. Hun miaver altid, når en af os går, eller ikke er hjemme i nogle dage! :-). Men imorgen kommer han hjem igen, og hvor jeg dog bare glæder mig rigtig meget! Jeg har haft bilen hele ugen, så imorgen skal jeg køre til Bilka i Viborg for, at hente ham. Uhhh, hvor jeg dog bare glæder mig!! Imorgen skal vi have hans livret, da jeg har lovet ham det, da vi ikke fik det sidst, han kom hjem fra skole. Hans livret er tortilla, eller som vi kalder det herhjemme, mexicansk. Vi får det med grøntsager, salassauce, kød og ost i! Det smager nu også rigtig godt, og er også en af mine livretter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon