08 november 2011

Et sjovt, men gammel billede af min kæreste og jeg! 
Så blev det mandag, og har idag sendt min kæreste afsted på skoleophold. Det er nu rigtig underligt, at jeg ikke skal putte med ham i nat. Jeg er jo vant til, at han ligger og putter med mig. Det værste ved, at han er afsted er, at jeg skal sove alene, som jeg ikke er særlig glad for. Heldigvis har jeg min kat til, at putte med! :-) . Men når man er sammen hver dag, så er det nu også rart, at man er væk fra hinanden i lidt tid. Så glæder mig sig jo altid til, at se hinanden igen! 

Men heldigvis er jeg ikke helt alene. Jeg har tilbragt dagen sammen med min veninde, hvor vi rigtig har tøsehygget. Vi har farvet hår og ordnet negle, så det var ikke dårligt! :-) . Tror ikke, at i kan gætte hvad farve, jeg har fået farvet mit hår. I er selvfølgelig velkommen til, at gætte. Jeg glæder mig rigtig meget til, at vise jer det, og få respons fra jer.

Nu vil jeg se CSI Miami på kanal 5.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon