25 november 2011

American Pie


Denne fredag aften er en stille og rolig aften. Kæresten sidder og spiller computer, og jeg sidder bare her og ser lidt film. På TV3 er der American Pie 2, som jeg tror, at jeg vil sætte mig til, at se. Men nu ser vi. Det kan være, at jeg kommer til, at fordybe mig i The Sims 3. Jeg er ved, at blive afhængig af det. Er der andre end jer, der spiller det? Resten af weekenden står i hyggens tegn. Imorgen skal vi ned og spise morgenmad ved mine svigerforældre, og bage julesmåkager. Om aftenen skal vi ned og spise aftensmad ved min mor. Søndag skal vi bare hygge herhjemme. Vi regner med, at bage chokoladekage og lave bolcher. Evt. se en god film. Jeg ved det ikke endnu. Men vi skal ihvertfald bare nyde hinanden, og have en hyggelig dag, nu hvor det er første advent. Hvad skal i lave i weekenden? ;-)

- love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon