28 oktober 2011

Det sjette ønske - Nike


Mit sjette ønske var disse Nike Free. Jeg har fået dem i gave af mine svigerforældre. En dag var vi inde i en by der hedde Goslar, hvor vi kiggede lidt butikker. Vi gik først forbi butikken, hvor jeg viste dem til min svigermor. Da vi skulle til og hjem igen, sagde jeg, at jeg bare lige skulle ind og prøve det. Jeg fik dem så på, og jeg har aldrig haft sådan en behagelig sko på før. Gud, hvor går man bare fantastisk i dem. Efter at have prøvet dem, sagde de så, at jeg fik dem i fødselsdagsgave. Jeg var bare så glad.

Jeg er utrolig glad for disse sko. Jeg har fået en masse ture i dem, og jeg håber på, at gå mange flere i dem. Er der nogle af jer, der har disse sko? Hvad syntes i om dem? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon