01 juli 2011

GIVE AWAY


SLUT!

Først vil jeg lige sige tak til alle jer, der har valgt, at følge min blog. Det er jeg evig taknemmelig for :). 

Jeg har lovet jer, at jeg ville lave en give away, når jeg nåede 20 læsere, hvilke jeg har fået nu :o). I denne give away kan i vinde denne fine ugle ring + en lille ekstra ting, som er en overraskelse. For at deltage skal du være fast læser, skrive en kommentar med dit navn og for, at få større chance for, at vinde, kan du linke til min give away :-). Konkurrencen slutter søndag d. 24 juli, hvor jeg vil udtrække den heldige vinder :-)

Rigtig god weekend til jer ;-)

29 kommentarer:

  1. Heidi
    hadde_musen@hotmail.com
    ;);)!!

    SvarSlet
  2. Har lige fundet din blog, er nu blevet fast læse :o)
    Håber du vil kigge forbi min .. www.dotheglitter.blogspot.com
    - Jasmin

    SvarSlet
  3. Fast læser
    Anna Dinesen
    www.annadinesen.blogspot.com

    :-):-):-)

    SvarSlet
  4. Fast læser maamaa!
    Katrine Espersen fucking!
    www.katrineespersen.blogspot.com der!
    - Et indlæg laver jer senere om din giveawaay seexææ!

    Men det ved du jo alt om, for jeg skal vinde det her shiit, hahaa <3

    Katrine

    SvarSlet
  5. Jubii elsker give away's :)

    Fast læser og navnet er Jill ;)

    http://goldnwhite.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Fast læser!!
    Emma Jensen :-)
    Jeg laver et indlæg nu :)

    http://emmajensen.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Jeg vil rigtig gerne deltage i din fine giveaway, og har også linket fra min blog :o)

    http://mettesscrapbook.blogspot.com/p/give-aways_14.html

    SvarSlet
  8. Så er jeg blevet fast læser :)

    Rikke Rasmussen

    rikkerasmussen87@gmail.com

    SvarSlet
  9. Er blevet fast læser :)
    Ida
    idalandig49@gmail.com

    SvarSlet
  10. Birdie... Er uglefreak, så denne fine give away, vil jeg gerne vinde..Tilmeldt google og fast læser.

    God sommerdag..

    birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
  11. Jeg er fast læser og jeg har lavet et link
    ude i siden på min blog med billede af din give away.

    dyreglad.pige.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Jeg er fast læser og har linket fra min side :)

    SvarSlet
  13. jeg er fast læser :) uhh altid lækkert med overraskelser :D

    SvarSlet
  14. Fast læser :)

    Marina
    mallerina@live.dk

    SvarSlet
  15. Jeg er fast læser :D
    Louisedah@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Fast læser :)
    Tina Sommer
    tinasommer.blogspot.com

    SvarSlet
  17. Ugler er dejlige, så jeg deltager også lige.

    Dorte

    SvarSlet
  18. Fed konkurrence! :) Er fast læser.
    Louise Cecilie, og jeg har lavet et indlæg om din giveaway her;
    http://louisececilie.blogspot.com/p/profil.html

    SvarSlet
  19. Fed blog og konkurrence!
    Stine Bruun
    stinebruune@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Jeg vil gerne deltage søde :D Bettina - Bettina_nielsen@hotmail.com :D

    SvarSlet
  21. ♥ ♥ ♥ I love owls, I hope for the best.
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  22. Fast læser. :)

    Katja
    eeyorenyNO@SPAMlive.dk
    (Fjern no spam)

    SvarSlet
  23. wow! wow! wow!
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  24. Skøn blog du har! :o)
    Jeg er nu fast læser og navnet er Mette.
    Min mail er: mettegroelsted@hotmail.com

    // www.mettegroelsted.blogspot.com

    SvarSlet
  25. Er fast læser :-)
    Og mit navn er Caroline.
    Jeg siger held og lykke til alle, der deltager, og takker dig, for denne dejlige give-away :D. Poster et indlæg nu :-)

    SvarSlet
  26. Håber jeg kan nå det.
    Jeg vil gerne være med, elsker den!!!!!!! :-D
    Min e-mail: Kristina30041997@hotmail.com
    (-:

    http://justsmiiiile.blogspot.com/ - jeg har også gang i en give away! (-:

    SvarSlet
  27. Hej, jeg vil lige skynde mig at deltage, tihi :-)!
    Mit navn er Anna (Efternavnet kan du spørge
    mig om personligt, hvis det er, vil helst ikke have
    at alle folk fra nettet kan opsøge mig, hvis du forstår! ;-))


    Knus!

    SvarSlet
  28. Sikke en fin ring:-)
    Henriette Laursen

    SvarSlet

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon