25 juli 2013

PAUSESKÆRM #2

Idag tager vi afsted på en forlænget camping weekend med mine svigerforældre. Turen var egentlig ikke planlagt. Men igår inviterede mine svigerforældre os på en camping tur med dem. Vi bliver hentet her om en times tid. Vi skal på en campingplads ved Hals. Jeg håber, at vejret er med os hele tiden. Det ville være ærgerligt, at være afsted, og så det blev regnvejr. Vi kommer hjem igen på søndag, så der er jeg tilbage på "pinden" igen. Billedet er taget i lørdags, da vi var i Thyborøn for, at fejre min kærestes mormors fødselsdag. Vandet var godt nok helt vildt koldt. Jeg håber, at vandet er varmer, der hvor vi skal hen. Så kunne det være, at man skulle få årets første tur i vandet. Hvad skal I lave i weekenden?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blogroll

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon